همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
 
درباره وبلاگ


هر کس یک جور زندگی کردن را دوست داره . . . من دوست دارم تو اتاقم تنها باشم !!! نه ناراحتم ، نه افسرده . . . فقط چیز جذابی اون بیرون وجود نداره ، همین !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 56159
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب

عاشقانه های من
من اگر پیامبر بودم معجزه ام خنداندن کودکان خیابانی بود....




 همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سال هاست دارم حساب می کنم چگونه من به علاوه تو ، شد فقط من ؟!؟



نظرات شما عزیزان:

ثنا
ساعت2:11---8 مهر 1391
تنهایی ت رو دوست دارم مهدی

غزل وفاپور
ساعت4:31---7 مهر 1391
خیلی زیبا بود

امیر
ساعت3:30---7 مهر 1391
آن که می رود در بازگشتش دیگر آنی نیست که رفته بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : مهدی افشارزاده